Subject: 115. Kallavere-Naftabaas II fiidri parandamine_TRAM
From: "Anastasia Soboleva" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 1 Mar 2024 16:44:04 +0200

Tere,

Palun kooskõlastust „Kallavere-Naftabaas II fiidri parandamine“
elektriprojekti lahendusele.

Link dokumentidele:
<https://www.dropbox.com/scl/fo/46y8gkqptvq92k7u0vzmw/h?rlkey=5l5te8tb239d
27cpl6z9v2xak&dl=0>
https://www.dropbox.com/scl/fo/46y8gkqptvq92k7u0vzmw/h?rlkey=5l5te8tb239d2
7cpl6z9v2xak&dl=0

Lugupidamisega,

Anastasia Soboleva

Projekteerija

mob +372 5647 2977 | e-mail:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

OÜ Pluvo Eesti| Värvi 4, 10621 Tallinn |  <http://www.pluvo.ee/>
www.pluvo.ee

From: Arvo Veltri <[email-masked]>
Sent: Thursday, May 5, 2022 11:21 AM
To: Irina Panova <[email-masked]>
Cc: Tiit Harjak <[email-masked]>
Subject: Kallavere-Naftabaas II fiidri parandamine_TRAM_05.05.2022

Irina Panova
Vanemprojekteerija

Tere

Teil on joonisel „elektrikaablite asendiplaan (3/3)“ leht 20/46 märge:

Kaabel rajada kinnisel meetodil

(suundpuurimine) kaitsetorus PE 100

De160 SDR 17, Ltrass/toru=46/46m

sügavusele ca 5,6m.

ning riigitee kõrval näidatud puurimise lõppkaeviku asukoht:

Kuidas on tagatud riigitee püsivus kui puurkaeviku lähim serv on
praktiliselt põrkepiirde all ca 0,9m asfaltkattest (palun see joonisel
välja tuua st põrkepiire) ja sügavus ca 5,6m:

Palun selgitusi, ristlõiget teega.

Kas olete nõus projekti täiendama (selgitused, ristlõige jne) nii et
riigitee püsivus on tagatud ning kui nõus, siis teavitage mind palun
millal saadate täiendatud projekti? Kui olete nõus, siis saan Teie
menetlust pikendada (ei katkesta)

Ootan Teie otsust esmaspäevani, siis olen sunnitud tagasi lükkama st
vormistama mittekooskõlastuse.

Arvo Veltri

peaspetsialist

Projekteerimise osakond

Taristu kooskõlastuste üksus

GSM 516 4006

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee/>

Valge 4/11413 Tallinn/Transpordiamet

From: Arvo Veltri
Sent: Friday, April 29, 2022 12:59 PM
To: [email-masked]' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Kallavere-Naftabaas II fiidri parandamine_TRAM_29.04.2022

Irina Panova
Vanemprojekteerija

Tutvusime Teie projektiga ja esitame informatsiooni, oma märkused ja
ettepanekud Projekti täiendamiseks riigitee tee piirides ja tee
kaitsevööndis (EhS § 13, § 19, § 24, § 70, § 71, § 72, § 92, § 97, § 99):

1.      Üldine nõue tehnovõrkude projekteerimisel: Projekti koostamisel
tuleb juhinduda Maanteeameti tüüpnõuetest: „
<https://www.mnt.ee/sites/default/files/content-editors/Failid/Juhendid/pr
ojekteerimine/nouded_tehnovorkude_teemaale_kavandamisel_0.pdf> Nõuded
tehnovõrkude teemaale paigaldamise kavandamisel“ (edaspidi Nõuded) , asub:
<https://transpordiamet.ee/maanteed-veeteed-ohuruum/tee-ehitus/juhendid#te
hnovrgud>
https://transpordiamet.ee/maanteed-veeteed-ohuruum/tee-ehitus/juhendid#teh
novrgud

2.      Kaevetöödel ja lahtiste kaevikute kavandamisel tuleb juhinduda
Tööinspektsiooni juhendist „Tööohutus ehitusplatsil“, asub:
<https://issuu.com/tooinspektsioon/docs/tooohutus_ehitusplatsil>
https://issuu.com/tooinspektsioon/docs/tooohutus_ehitusplatsil või
<https://transpordiamet.ee/maanteed-veeteed-ohuruum/tee-ehitus/juhendid#va
ldkonnalesed-norm--2>
https://transpordiamet.ee/maanteed-veeteed-ohuruum/tee-ehitus/juhendid#val
dkonnalesed-norm--2 . Varisemisnurk millega me nõustume (mitte järsem) on
1:3/4 (53°) eeldades A-tüüpi pinnast vt „Tööohutus ehitusplatsil“ .

Teil on tehnovõrkude ristumine riigitee nr 3,97, seal ka põrkepiire.

- Palume ristumiskohast ristlõike joonis.

- Juhime tähelepanu, et põrkepiirde postid piirde horisontaalosal
rammitakse ca 1,5-1,6m sügavusele.

- Seega ristumisel riigitee, põrkepiirdega peab kaabli sügavus olema
min2,0m riigitee teepeenrast. Lähtuvalt eeltoodust tuleb puurkaevik
nihutada ohutusse kaugusesse arvestades kaeviku võimaliku varisemisnurka.

- Puurkaeviku lähima serva kaugus tee kattest (piirdest) palun näidata ka
ristlõikejoonisel.

Arvo Veltri

peaspetsialist

Projekteerimise osakond

Taristu kooskõlastuste üksus

GSM 516 4006

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4/11413 Tallinn/Transpordiamet

From: Irina Panova < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>

Sent: Friday, April 8, 2022 10:03 AM
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: Kallavere-Naftabaas II fiidri parandamine

Tere

Palun kooskõlastust „Kallavere-Naftabaas II fiidri parandamine“
elektriprojekti lahendusele.

Asendiplaan:
<https://www.dropbox.com/sh/d6geee85oej48of/AAAYeRLm5laK5LvzBuzl3QDQa?dl=0
>
https://www.dropbox.com/sh/d6geee85oej48of/AAAYeRLm5laK5LvzBuzl3QDQa?dl=0

Lugupidamisega,

Irina Panova
Vanemprojekteerija
mob +372 517 9978| e-mail:  <javascript:void(0);> [email-masked]
OÜ Pluvo Eesti | Värvi tn 4, 10621 Tallinn |  <http://www.pluvo.ee/>
www.pluvo.ee